Politika kvality

Základním dlouhodobým cílem společnosti ROSTRA s.r.o. je poskytovat služby vynikající kvality, které budou uspokojovat současné i budoucí potřeby našich zákazníků.

Jako zaměstnanci společnosti ROSTRA s.r.o. usilujeme o důvěru našich zákazníků, kterou budeme posilovat. Chápeme plnění požadavků ISO 9001 a IATF 16949 jako základní kámen funkčního systému kvality.

Nadále budeme spolupracovat se zákazníky na rozšíření služeb v oblasti:

  • výroby přesných částí strojů, lisovacích nástrojů, forem a přípravků
  • lisování, obrábění a svařování sériových dílů pro automobilový průmysl

Proces neustálého zlepšování a orientace na spokojenost zákazníků jsou základními principy rozvoje našeho systému kvality.

Vedení společnosti ROSTRA s.r.o., pro dosažení dlouhodobého cíle, přijalo následující závazek:

  • zaměřit se na zjišťování, analýzu a plnění požadavků současných i potenciálních zákazníků a zainteresovaných stran
  • podporovat zákaznickou orientaci v celém procesu fungování naší společnosti, monitorovat a neustále zlepšovat spokojenost zákazníků a všech zainteresovaných stran
  • zaměřit se na zlepšování a prevenci s cílem zvyšování kvality poskytovaných služeb a výrobků
  • poskytovat své služby v souladu s platnými legislativními požadavky a vytvářet korektní vztahy s orgány státní správy
  • spolupracovat s dodavateli na rozvoji a stabilitě jejich služeb s cílem zabezpečení maximálního splnění našich potřeb a specifikací
  • vytvářet pozitivní pracovní podmínky vedoucí k trvalému plnění požadavků na kvalitu a ke splnění cílů společnosti, dbát na zvyšování bezpečnosti a ochrany zdraví našich zaměstnanců
  • zajistit aktivní rozvoj znalostí a dovedností našich zaměstnanců, zapojení a motivace všech zaměstnanců do procesu neustálého zlepšování produktů, procesů a systému kvality
  • vymezit pravomoci a odpovědnosti každého zaměstnance, podporovat týmovou spolupráci napříč celou společností
  • uplatňovat procesní přístup, provádět průběžné měření, monitorování a zvyšování efektivnosti všech procesů a systému kvality
  • zajišťovat a rozdělovat potřebné zdroje pro fungování systému managementu kvality a plnění cílů kvality
  • přezkoumávat politiku kvality a systém kvality; následně přijímat opatření k trvalému zlepšování
  • stanovit konkrétní cíle kvality a kriteria pro jejich vyhodnocení, zabezpečit pravidelné hodnocení cílů kvality; v případě nedostatků přijímat opatření k nápravě
  • chránit životní prostředí a omezit ekologické dopady své činnosti, dbát na plnění společenské odpovědnosti

  Od zaměstnanců společnosti vedení očekává:

  • dodržování pracovních postupů stanovených dokumentací systému kvality
  • plnění veškerých požadavků všech interních i externích zákazníků
  • okamžitou reakci při nesrovnalosti nebo pochybnosti, které by ohrozily kvalitu
  • vysokou odpovědnost za kvalitu, kompletnost a včasnost své práce
  • důslednou samokontrolu výsledků vlastní práce
  • návrhy na zlepšení výrobních procesů a systému kvality

17.2.2020