Politika kvality

Politika kvality ROSTRA s.r.o.

Základním dlouhodobým cílem společnosti ROSTRA s.r.o. je
poskytovat služby vynikající kvality, které budou uspokojovat současné i budoucí potřeby našich zákazníků.

Jako zaměstnanci společnosti ROSTRA s.r.o. usilujeme o důvěru našich zákazníků, kterou budeme posilovat. Nadále budeme spolupracovat se zákazníky na rozšíření služeb v oblasti:

  • výroby přesných částí strojů, lisovacích nástrojů, forem a přípravků
  • lisování plechových dílů pro automobilový průmysl

 Vedení společnosti ROSTRA s.r.o., pro dosažení dlouhodobého cíle, přijalo následující závazek:

  • přezkoumá politiku kvality a systém kvality; následně příjme opatření k trvalému zlepšování
  • stanoví konkrétní cíle kvality a kriteria pro jejich vyhodnocení
  • vytvoří podmínky ke splnění těchto cílů všem zaměstnancům společnosti
  • zajistí potřebné lidské i technické zdroje pro realizaci cílů kvality
  • provede průběžné měření a monitorování všech procesů
  • zajistí měření spokojenosti našich zákazníků
  • zabezpečí pravidelné hodnocení cílů kvality; v případě nedostatků přijme opatření k nápravě
  • vytvoří systém pro odměňování a motivaci zaměstnanců
  • zajistí zvyšování kvalifikace pro všechny zaměstnance

  Od zaměstnanců společnosti vedení očekává:

  • dodržování pracovních postupů stanovených dokumentací systému kvality
  • plnění veškerých požadavků všech interních i externích zákazníků
  • okamžitou reakci při nesrovnalosti nebo pochybnosti, které by ohrozily kvalitu
  • vysokou odpovědnost za kvalitu, kompletnost a včasnost své práce
  • důslednou samokontrolu výsledků vlastní práce
  • návrhy na zlepšení výrobních procesů a systému kvality

Ing. Petr Mikulčík
ředitel – jednatel